Myslím, že požadavky na způsob a četnost úklidu včetně dezinfekce v zařízeních léčebně preventivní péče a ústavů sociální péče vymezuje § 10 vyhl.MZ ČR č.195/2005 Sb. dostatečně. Detaily musí každý provozovatel určit v provozním řádu a použití jednotlivých prostředků úklidových i dezinfekčních podrobně popisují etikety výrobků. Nemám informace o nějaké podrobné příručce k úklidu, zkuste se obrátit na některou z profesionálních úklidových firem, jež naleznete např. v reklamách na internetu. Odmytí předchozích vrstev mycích a dezinfekčních prostředků na podlahách při střídání prostředku je vhodné. Nestačí-li umytí čistou vodou ( plochy tzv. „lepí“), použijte některý speciální odstraňovací prostředek, které dodavatelské firmy nabízejí.
Ivan Kareš
Dobrý den, potřebovala bych poradit co napsat do provozního řadu v kadeřnictví :
četnost střídání desinfekcí, vedení záznamu o jejím střídání, způsob praní prádla, a četnost desinfekce podlah. Dekuji moc za rady.